Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

onsdag 29. september 2010

Så mye jeg skulle ha gjort...

Har så mye jeg skulle ha gjort, men likevel klarer jeg bare å surre vekk dagene. Særlig her på nett! :-/ Er syk for øyeblikket, ( ekstra mener jeg) så jeg kunne jo ha unnskyldt meg med det... De som mener dagene blir lange, når man går hjemme, har nok et annet dagsforløp enn meg... ?? Har nylig gått over på AAP (Arbeidsavklaringspenger), og dagene går med til å prøve å bli friskere... Har kommet inn på rehabiliteringsopphold på Skogli i November. Litt grualt, siden det koster en del i egen andel, og her er det ikke fett for tiden. :-( Vi har lagt ut huset for salg, men det har ikke skjedd noe. Hva som er grunnen, vet vi ikke helt... Er det for dyrt? Feil beliggenhet? Eller er det fordi huset henger sammen med et annet hus? (Bare 2 meter da, men...) Her er linken til huset, så tar gjerne i mot noen synspunkter...

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=24102123&sid=sid/2010/9/29/11/xz0891285751363409y

Når det gjelder det alternative, er det vel like lite futt i det, som blogginga mi... ;-)

Ha en flott dag! :-)

2 kommentarer:

  1. Hei på deg. God bedring til deg. Ikke morsomt å være syk. Når det gjelder huset ditt, så synes jeg at det var kjempefint, men jeg har overhodet ikke greie på slik salgsgreier.
    Det ordner seg nok, skal du se.
    Klem :O)

    SvarSlett
  2. Takk for det! :-) Ting blir vel som man vil antagelig! ;-) Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails