Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

lørdag 6. november 2010

Jeg er en buzzer... (Buzzador)

Og akkurat nå har jeg en prøve på Stiefel physiogel A.I krem. Det er en krem som spesielt beregnet på barn, og tørr, kløende hud. Noe min sønn har hatt ofte. Selv er jeg plaget med det samme, og har også i perioder psoriasis under beina og på hender. Kremen er faktisk veldig bra, og sønnen min elsker den. Har levert ut mange prøver, og alle tilbakemeldinger har vært like gode som vi opplever den. Den er parfymefri, fet, men trekker seg godt inn! Noe som er viktig da man ofte bruker sånne kremer på hendene. Jeg må si jeg verker litt etter å finne noen med psoriasis som er aktiv, og få de til å teste den. Så om noen vil prøve, ta kontakt! ;-) Min psoriasis klør, og gjør huden veldig tørr, men den er for øyeblikket inaktiv heldigvis!
Så jeg må si en ting... Hvorfor skal liksom denne rettes mest mot barn? Voksne har jo minst like bra effekt av den... Hendene mine ser mange år yngre ut, etter bruk av denne! :-)

2 kommentarer:

  1. cato har det og han er alltid på utkikk etter nye kremer siden det ser ut til at ting bare funker en liten periode før huden hans blir mettet. Han sa senest i går at han må finne noe nytt nå....

    SvarSlett
  2. Til alle, der læser dette, skal du have tro og et højt niveau af positivitet, fordi der er større kræfter på arbejde, end du nogensinde kan forestille dig. Det vil blive bedre, når du tror og handler på det, og derefter vil hver af dine situationer gradvist transformere til det bedre. Jeg fik tingene restaureret med min ægtefælle efter et møde med DR EGWALI. Min forening blev ødelagt af uovervindelige kræfter, der ikke vidste, at mit ægteskab var hovedmålet, vi havde vedvarende problemer uden at løse dem, men tingene kom sig efter DR EGWALIs ankomst, fordi vi er glade og lever i fred, uden tvivl vil jeg stærkt anbefale at dem, der har brug for det, virker godt, det er virkelig troværdigt for alle problemer, du støder på, uanset om det er kærlighed, beskyttelse, penge eller psykiske kræfter. DR EGWALI er den ægte vare. Send ham en e -mail på Dregwalispellbinder@gmail.com eller på Viber / WhatsApp +2348122948392

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails