Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

fredag 27. mai 2011

Lenge siden...

All irritasjon over en blogg som ikke fungerer tilfredsstillende har gjort at jeg ikke har giddet å skrive... Lurer på om det er ok igjen nå? Ellers tror jeg at jeg sletter hele skiten! :-((
Dagene går i tegning, og møkkavær.. :-P På den alternative fronten har det vært rolig inntil for et par dager siden! Men nå fikk jeg testa rasla mi også... Og vet dere hva? Den funker supert på healing/rens... :-)) Den går virkelig i dybden kjentes det ut til... Det virker som om den fikk de egenskapene jeg ba om... Den er min form for tromme! :-)) Nå har aldri sjamanisme vært min greie, men en liten rasle går bra! :-)) Den kjentes langt inn i sjela, og man kommer inn til urinstinktet... Helt merkelig! :-) Legger ved den siste tegninga mi, så får dere se hva jeg holder på med også... :-) 

2 kommentarer:

  1. Når jeg lager et nytt innlegg, da kan man kommentere på det forrige... Huff... Er det mulig! :-(((

    SvarSlett
  2. Til alle, der læser dette, skal du have tro og et højt niveau af positivitet, fordi der er større kræfter på arbejde, end du nogensinde kan forestille dig. Det vil blive bedre, når du tror og handler på det, og derefter vil hver af dine situationer gradvist transformere til det bedre. Jeg fik tingene restaureret med min ægtefælle efter et møde med DR EGWALI. Min forening blev ødelagt af uovervindelige kræfter, der ikke vidste, at mit ægteskab var hovedmålet, vi havde vedvarende problemer uden at løse dem, men tingene kom sig efter DR EGWALIs ankomst, fordi vi er glade og lever i fred, uden tvivl vil jeg stærkt anbefale at dem, der har brug for det, virker godt, det er virkelig troværdigt for alle problemer, du støder på, uanset om det er kærlighed, beskyttelse, penge eller psykiske kræfter. DR EGWALI er den ægte vare. Send ham en e -mail på Dregwalispellbinder@gmail.com eller på Viber / WhatsApp +2348122948392

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails