Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

mandag 7. februar 2011

Kjip dag...

I dag har jeg ikke fått gjort noe fornuftig i det hele tatt... Har fått omgangssjau, og formen har vært helt ræva... Skulle egentlig både hjelpe en venninne av meg, og ta en husrens, men måtte melde avbud på begge deler... Fra klokka 13 til 17 lå jeg bare rett ut i senga... :-(
I morra må alle sanser være ok, så jeg håper det gjør seg med en god natts søvn...

Skriver mer når formen er bedre... :-)

2 kommentarer:

  1. Uff, omgangssau er ikke godt. Ønsker deg riktig god bedring :)
    Veldig hyggelig at du er tilbake på bloggen igjen.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails