Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

onsdag 2. februar 2011

Lenge siden...

Det blir lenge mellom hver gang jeg besøker bloggen min... :-P Har rett og slett ikke så skrivekløe for tiden. Holder på med andre ting, som jeg ikke har kunnet gjort på lenge, og det er å lese bøker og å strikke... Jeg fikk ikke gjort det pga. musklene før. Må være litt forsiktig nå også, men det går overraskende bra!

Oppholdet på Skogli var veldig bra for meg, og må si jeg vurderer en runde der i år også?

Er også aktiv på den alternative fronten, og har hatt god hell med både healing og husrenser. Det nye er at jeg nå har forsøkt på avstand. Og det virker som om det fungerer like bra! :-) Det er veldig spennende!

Ellers føler jeg at livet smiler litt til meg for tida, uten den kaldfliringa jeg følte før... :-P He-he... Kjenner på at det er godt å leve! Og det er deilig etter et år, med bare nedturer... Men med tårnet i årskort, var det vel ikke annet å vente!
Året startet ikke så bra, med flere dødsfall osv. Men det rare er at det faktisk også førte noe positivt med seg... Vi fikk nemmelig min unge svigerinne overraskende til Norge fra Spania! Det var stor stas! Så begravelsen ble inngangsporten til mere positive ting, og det tror jeg faktisk den døde ville ha satt pris på... Og han vet det jo, ikke sant?? ;-)
Jeg har fått et mye bedre forhold til døden, og det er jeg veldig takknemmelig for... Det er jo ingen endestasjon, det merker jeg jo nesten hver dag!
Ha en strålende dag! Skal prøve å ikke la det gå så lenge til neste gang! ;-)

8 kommentarer:

  1. Heisann :-))
    Så godt å se deg her inne igjen da :-) Og fint å høre du føler deg bedre!
    Det alternative ER utrolig spennende, og godt å kjenne på når vi kan hjelpe andre!!

    Ha en flott dag fra meg..som har Give away for 1.gang ;-)
    Blir du med?

    SvarSlett
  2. Takk! :-))Er med på Giveawayen din jeg... :-) Tror jeg da, om det ikke har fallt ut... La den til og med på Fb ! ;-)

    SvarSlett
  3. Hei! Så bra at ting går bedre. Jeg har tenkt på deg med jevne mellomrom og lurt på hvordan det har gått med sykdom, hussalg og diverse du delte på bloggen!
    Håper på flere oppdateringer fremover, du er et hyggelig innslag i bloggsfæren!

    Klem fra Therese

    SvarSlett
  4. Hyggelig å høre, Therese! :-) Ser at bloggen har vært bra besøkt, selv om jeg ikke har vært aktiv... ;-)
    Skal ta en liten oppdatering på det meste... :-)

    SvarSlett
  5. Hei på deg :)
    Lenge siden sist nå ja:) Men det er godt med en bloggpause innimellom :) Vi har alle hatt det :)

    Ha en nydelig kveld:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  6. Det blir vel litt sånn i blandt... Har vært innom folk i dag, som ikke har skrevet på 1 år og sånt... Da er jo ikke jeg så ille likevel.. ;-)

    Takk det samme! Klem

    SvarSlett
  7. Hallo Heidi, du med det samme etternavnet som meg. :)

    Først og fremst vil jeg si jeg har savnet deg her på bloggen og også på min(e). Kjempeflott å se den positive tonen igjen, det virker som livet er lysere. Det gleder meg.

    Alle får vi vel nedturer gjennom livet, i alle fall de aller fleste. Det er lett å glemme det, når vinden blåser medvind for en. Det er vel akkurat da, når det er på det tøffeste en trenger litt støtte og oppmuntring fra de rundt en. Det gjelder vel i høyeste grad for bloggere også.

    Håper livet fortsatt viser godsiden til deg og dine og at nye inspirasjoner kommer i form av "skrivekløe". Det tror jeg flere håper på.

    Ha flotte dager fremover i det året vi nå har startet, Heidi!

    SvarSlett
  8. Takk for hyggelige ord, Karl ! :-))

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails