Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

mandag 14. februar 2011

Tenkeboksen...

Er nok litt der om dagen... Tenker mye på framtida, og hva pokker jeg skal gjøre med den... ?? Det er lite progresjon om dagen, og det skjer veldig lite... Det passer meg dårlig! Men det er vel bare sånn det blir, da helsa ikke er der jeg selv er mentalt.. :-P Jeg vil så mye liksom... Det gjør meg egentlig litt unødvendig irritert, og frustrasjonen over folk som irriterer meg øker... :-P Uten at jeg skal gå nærmere inn på det her...

Ellers er det Valentinsdag, noe vi bryr oss lite om her... Men en liten oppmerksomhet ga jeg da mannen min... ;-) Trenger ikke koste all verden, vet dere... Min var gratis! ;-P Et lite kort på middagstallerkenen... Og så sørga jeg for at klokka hans fikk nytt batteri i dag da... ;-) He-he...

Har begynt å få litt lyst til å ta i mot folk for readinger, har hatt masse forespørsler på det, men har ikke vært helt klar for det. Har vel funnet ut, at jeg fint får til det... Husrens på avstand er også en mulighet. Har gjort det med hell i det senere... Tar jo uansett inn hva det dreier seg om best på avstand likevel...
Tenke, tenke tenke.... :-P

God valentinsdag! :-) <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails