Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

fredag 15. april 2011

Påskeferie...

Weeeee, nå venter jeg bare å få hjem mann og barn, så starter ferien! :-)) Deilig! Gleder meg til litt kvalitetstid, med en mann som ikke er riktig så sliten! Skal kose oss både på hytta og hjemme i påsken! Blir ganske fredelig tenker jeg! Og det blir litt godt nå... :-)

Ønsker dere alle en kjempefin påske! Kos dere og enjoy life... :-)) 

1 kommentar:

  1. Hei igjen Heidi :)
    Så koselig at du er tilbake igjen. Nå har jeg lest meg opp på blogginnleggene dine. Gratulerer med tantebarnet.
    Og så håper jeg det er i orden igjen med kommentarene. (Ser ut som det fungerer nå i hvertfall :-D).

    Ønsker deg en god helg og en riktig god påske. Kos deg og nyt våren.
    Klem :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails