Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

onsdag 13. april 2011

Påsken står snart for tur...

Og mannen har fri i hele påsken, og det er vel nesten første gangen det har skjedd! :-) Vi skal ha noen dager på hytta før påsken setter inn for fullt, men ellers blir vi hjemme. Det er ikke tv på hytta lenger, etter at bakkenettet kom, så det er vel hovedgrunnen! ;-P Kan ikke være for lenge uten tv og data, vet dere... ;-)

Merkelig det med kommentering her! Noen innlegg går det på, andre ikke... Men jeg aner ikke hva feilen er? Virker som om det ikke har noe med innstillingene mine å gjøre iallfall.

Ellers har jeg litt "jubileum" om dagen! Det er minus 27 kg ned, og vekta er holdt nede i snart et år. Står veldig mye rolig, men bare jeg ikke legger på meg, får det bare være sånn... De 3 siste kiloene har vært harde å få av. Jeg burde ta av ca 10-15 kg til, men når jeg ser hvor trått det går nå, blir jeg litt motløs...

Jeg hadde en datakræsj for noen uker siden, som gjorde at jeg mista bok nummer 2, så jeg må event. begynne helt på nytt. Det var skikkelig surt! Så jeg skal kjøpe meg en ekstern harddisk til bilder og ting jeg er redd for...

Det var noen flere oppdateringer fra meg! :-) Ha en flott dag! 

1 kommentar:

  1. På denne innlegget kan jeg kommentere, men ikke på ditt aller siste.. Vet ikke hva som er galt, så du bør kontakte de som har denne serveren. Andre blogger jeg er innom med samme server som både du og jeg har i fra fungerer..

    Ønsker deg og dine en riktig god påske!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails