Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

fredag 14. mai 2010

En liten kul...

I går kveld, etter at jeg la meg, fant jeg en kul i venstre bryst. Ikke at det er noe unormalt i seg selv, sånn fram mot mens, men denne er likevel litt annerledes... Den er litt større enn en bønne, og sitter ganske langt ut i brystet. Og selv om jeg er av den oppfattningen at kreft bare rammer alle andre, ser jeg grunn til å få den sjekket... Den er ikke vondt, ikke flyttbar og kjennes på et merkelig vis annerledes ut, enn de vanlige "irriterte" kjertler og melkeganger.
Det som likevel er mest ekkelt, er at jeg for noen måneder siden, fikk følelsen av at det er noe mer alvorlig fatt med meg... Den følelsen har jeg vel prøvd å ignorere så godt jeg kan... Jeg nekter å tro at kreft er en mulighet... :-( Og er egentlig ganske kald og rolig, og føler meg overbevist om at det bare er en kjertel, som har vokst litt... *plystre*...

10 kommentarer:

  1. usj da...ikke mye trivelig å finne sånne kuler...blir til at man tenker det veste med det samme:/ Men det er helt sikkert bare en hoven kjertel..satser på det vennen:))

    Stor klem:))

    SvarSlett
  2. Nei, det er ikke det, men jeg har ikke tenkt å gå å bekymre meg over den iallfall... Regner med at den er helt uskyldig til det motsatte event. er bevist... Klem :-)

    SvarSlett
  3. det er bra:) er helt sikkert ikkeno å bekymre seg for:)) klem

    SvarSlett
  4. Nei, jeg gjør ikke det enda iallfall... Men ser gubben har litt noia med tanken...

    SvarSlett
  5. det er forståelig...skjønner det godt...greit å få det undersøkt så man slipper å tenke mer på det..får man ihvertflal vite hva det er:)

    SvarSlett
  6. Håper du får undersøkt det fort da.
    Ha en god helg. Klem:O)

    SvarSlett
  7. Takk i lige måde og god 17.mai! :-)) Klem

    SvarSlett
  8. Heisann :-)
    Kom deg til legen så fort som svint! Og heldigvis er det ikke lang tid å vente på mammografi. Jeg går hvert år, fordi 2 av mine venner fikk brystkreft. Går bra med den ene, bestevenninna mi går det IKKE bra med...SÅ, gå til legen tirsdag, hør på "mor" ;-)

    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  9. Sier som andre kom deg til legen med den kulen der! Jeg skal til mammografi i slutten av mai, og annet hvert år kaller de damer i satt alder inn til undersøkelse.

    Klem

    SvarSlett
  10. Jeg har legetime 27.mai, og noe raskere tviler jeg på at jeg får det? Men jeg kan jo prøve...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails