Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

onsdag 19. mai 2010

Legetime...

Gikk vel ikke helt som jeg forventa, men det blir videre utredning, med mammografi og prøver av kulen... 2-3 uker å vente kanskje? :-/ Blir ikke helt som planlagt de nærmeste ukene da... Men får krysse fingre for at den er helt ufarlig! Iallfall kunne jeg trøste meg med at jeg hadde kommet dit tidlig... For var det kreft, var det veldig tidlig i forløpet... Det er da enda noe... Men mest sannsynelig er det en helt ufarlig kul... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails