Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

onsdag 12. mai 2010

Timen hos revmatologen...

Da er timen unnagjort, men er jo ikke så mye klokere enda... Det ble tatt en haug med blodprøver, og div. undersøkelser. Jeg hadde skrevet ut noe av det jeg skrev ned her, og det er jeg glad for, for sånne timer blir alltid litt heseblesende. Han ville gjerne ha de, så det fikk han. Skal tilbake om 4 uker, for han hadde ikke nok grunnlag til å starte noen behandling nå. Det blir heller ikke jobb med det første, for han ville jeg skulle fortsette å være sykmeldt en stund til... Det betyr vel eg. at jeg ikke begynner igjen før tidligst etter ferien er unnagjort... Mulig det også vil bli mestringskurs først... Er kjempespent på hva han kommer fram til...
Men noe av det første han lurte på, var glutenallergi, og om det var tatt biopsi av tarmen, og det tror jeg ikke det er... Det er isåfall nesten 20 år siden... Så kanskje jeg ikke er helt på villspor her??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails