Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

tirsdag 6. april 2010

Hverdag igjen!

Gubben og sønnen er på henholdsvis jobb og skole... Mens jeg sitter å funderer på hva jeg skal gjøre? Jeg har nok av ting å henge fingra i, men jeg må porsjonere ut orken min... Lurer på å gyse på noen klesskap?
En del klær er altfor store, og noen slitt, og noen kan jeg kanskje bruke igjen nå ? Vinterklærne bør pakkes vekk osv...
Og bokhyllene kanskje? De er overfylte, så jeg burde nok selge unna noen kanskje? Kanskje, kanskje... Kanskje jeg burde begynne, istedet for å sitte her og fundere?? ;-)

Ha en fin dag! :-)

3 kommentarer:

  1. Tror du bare får hoppe i det, enn å krype i det! Har nettopp vasket yttergangen for den så møkka ut..
    Været er strålende, men det er meldt regn senere i uka. Da regner jeg med oversvømte veier..

    Ha en fin uke og klem..

    SvarSlett
  2. He-he... Et klesskap er født på ny!! ;-))

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails