Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

mandag 5. april 2010

Hypnotisøren

Hypnotisøren er en av de beste bøkene jeg har lest på lenge! Det finnes nok noe å kritisere den på og, men det er glemt, umiddelbart... ;-P Den er laaang i min målestokk, 528 sider, så det er en del "fyllmasse". Men det er jeg så flink til å skumlese så... ;-)

Syntes den var finurlig, spennende og at karakterene ikke alltid var like troverdig, så jeg gjennom fingrene med... Også det at morderen ble røpet nesten med en gang.

Terningkast 6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails