Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

fredag 2. april 2010

Mageplager...

De 2 siste dagene har jeg hatt svinevondt i magen og bodd på do... Er rimelig sikker på hva som er grunnen... Har nemmelig spist alt jeg har lyst på... Og tror synderen må være potet, som i feks. potetgull... :-/ Så jeg får ta lærdom av det, og la det være... :-((
Ellers er det en meget stille og rolig påske... Savner litt samvær med familie i grunn... Lite tradisjoner på sånt lenger... Før var det som regel en samling en dag eller 2 på hytta, men de siste årene, har mine foreldre knapt vært der... Broren min tilbringer det meste av påsken sammen med samboeren og hennes familie på hytta deres i Trysil. Så da blir det asfalt påske uten asfalt... :-PP
Nei, får finne igjen boka mi... Hypnotisøren av "Lars Keppler", virker som en veldig bra bok, og har litt sånn " lese videre syndrom"... ;-)
Fortsatt god påske!! :-))

3 kommentarer:

  1. Hei hei. Vi føler vel at påsken skal være perfekt, med gul pynt, familiehygge, skiturer osv. men det er jo ikke alltid man får dette til da! Jeg pynter ikke til påske, og vi har ennå ikke vært ute på ski, påskegodte er nesten oppspist og ja.....
    Ellers er det stille og rolig påske på oss også, men det er jo deilig det også da. Bare sitte å lese, gå en liten tur, og bare kose seg :-)
    God bedring med magen !
    Og fortsatt GOD PÅSKE !!!!

    SvarSlett
  2. Vet jo at du higer etter det gode været som vi her nord er velsignet med, men en trøst er det likevel. Det kommer fine dager på dere også.. Vært aking på store og små, og senere i dag blir det skitur innover dalen.

    Håper magen vil bli bedre, ikke moro når det står på. En riktig god bedring, og fortsatt en god påske!

    Klem

    SvarSlett
  3. Ja, sola er visst en illusjon... :-(( Har vært en utrolig stusselig påske... Før om årene har påsken alltid vært den fineste tida i året, men det er nok en illusjon det og... ;-) Ha en fortsatt god påske!! Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails