Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

søndag 18. april 2010

Nådd delmål!!

22 kilo nedgang, og det er 15 kg igjen til mål... :-) Det sitter hardere og lenger inne, og tar lenger tid, men vi har fortsatt ingen problemer med å følge matplanen vår... :-) Et nytt delmål er nådd, og jeg går inn i de fleste klærne mine! :-)) Deilig å ha litt klær å bruke igjen... Treninga går det så som så med, men jeg må skjerpe meg, fordi jeg trenger å strammes opp litt!
Nå har jeg blitt sylta forkjøla og har en fin unnskyldning for å utsette det litt til... ;-P

Ha en flott søndag! :-)

5 kommentarer:

  1. Gratulerer Heidi med oppnådd første etappe. Jeg står på mållinjen og heier når du kommer inn om ei stund! Det gjør du! :)

    En fortsatt fin dag til deg og dine.

    SvarSlett
  2. Takk for det! :-)) Det håper jeg! Ha en flott dag du også! :-))

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Minus 22 kg er jammen ikke dårlig. Godt gjort.

    God bedring med forkjølelsen, og ha en fin uke videre :)

    SvarSlett
  4. Hvor flinke dere er! Gratulerer masse.. Håper du er blitt bedre av forkjølelsen. Var syk jeg også, men kom meg heldigvis raskt.. Ikke en hard variant av forkjølelse, og masse god bedring til deg.

    Klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk! :-)) Joda, begynner å bli bedre heldigvis! Og ser ut til at jeg slipper lungebetennelse for en gangs skyld også! :-)) Og nå nærmer det seg 23 kg ned... :-)) Ha en kjempefin uke!! Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails