Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

tirsdag 26. januar 2010

Holistisk livssyn...

Hva er det? Holismen... Jeg finner ikke så mye svar på det... Grunnen til at jeg lurer, er at jeg har fått vite at jeg har et ganske utpreget holistisk livssyn, uten at jeg vet hva det er? Men det virker som om det er det med helhet, og at vi alle er ETT... Og at Gud, er en kraft/energi, og ikke en urgammel mann, som sitter på en sky... Skulle gjerne ha visst mer om det... Noen som vet?

4 kommentarer:

  1. Vet ikke hva det innebærer å ha et holistisk livssyn .. men jeg fant noe her;
    http://www.alternativ.no/Nyheter/holistisk.html

    Faktisk så det så spennende ut - at jeg må lese litt mer om det der. Selv tror jeg j opå Gud - men at Gud er - som du skriver - en kraft/energi - som vi alle er en del av. Neale Donald Walsch sine bøker er helt i min gate - de føles bare helt rett - så langt.

    Spennende!!

    SvarSlett
  2. Flott! Da skal jeg inn der å lese... Tror ikke jeg har hørt om han faktisk... Er det noe ala.Daniken ? Takk !

    SvarSlett
  3. Daniken har ikke jeg hørt om .. så jeg har også noe å sjekke .. hihi ..

    SvarSlett
  4. Tror han heter Erik Von Daniken, men a i etternavnet er med a med to prikker over...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails