Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

fredag 12. mars 2010

Fredag og hælj...

Bare 200 gram ned, men med mye vann, så eg. er det vel mer... Det var kun noen få centimeter også... Så nære første mål, men likevel så unna... De siste kiloene har vært tråem og enda skal jeg jo ned nesten det samme som jeg har tatt av... :-/ Ho-ho... Tror jeg må back on track med trening... Uten går det jammen smått... Selv om jeg absolutt prøver å få rørt på meg...

Har lest og skal lese noen bøker nå, og for moro skyld har jeg tenkt å blogge om de... Har aldri anmeldt en bok, så det blir jo litt spennende... ;-)
Har begynt å lese ALDRI ALENE, som er en gratis bok jeg har fått fra Juritzen forlag, og den gjør inntrykk fra første side...
Ble ferdig med VENSTRE HÅND OVER HØYRE SKULDER i går, og sitter igjen med noen tanker... De skriver jeg som eget innlegg...

Ha en riktig god helg! :-)))  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails