Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

mandag 15. mars 2010

Idas dans...

Jeg kan ikke huske at jeg noengang har løpt rundt i huset med en bok jeg ikke har klart å legge fra meg... Men sånn er det med Idas dans... Jeg er nesten iferd med å kringkaste alle planer jeg har, bare for å få lest ferdig.... :-)) Har lest over 80 sider på bare en times tid, og er fullstendig oppslukt! Lettlest, rørende og sørgelig... Anbefales på det sterkeste!! Terningkast 6, før jeg i det hele tatt har lest den ut... ;-))

Nå er den utlest, og inntrykket er det samme... En nydelig og varm bok, om en mors berettninger om datterens kamp mot leukemi. Det er en varme og kjærlighet i boken, som nesten overskygger det triste. Var stolt av meg selv, som ikke gråt, men det varte ikke lenger enn til slutten av boka... ;-) Da måtte jeg også kapitulere... Gunnhild Corwen, er utrolig dyktig til å skrive! Håper hun vurderer å skrive flere bøker. Boken er stinn av nydelige ting jeg godt kunne ha sitert...

Men får jeg alvorlig kreft selv, så kommer jeg nok til å tenke meg om mange ganger, på om jeg virkelig ønsker å tilbringe resten av mitt liv, med livsforlengelse... Eller om jeg bare skal nyte den tiden jeg har igjen! Tror jammen jeg hadde gått for den siste... Kreft er og forblir litt gåtefull og lunefull...

4 kommentarer:

  1. Heisann, og takk for boktips :-)) jeg har bestilt en bok fra cdon, kommer imorgen håper jeg :-)) Linwodd Barkley som har skrevet den, og heter Farlig nær...gleder meg!! Får du sjans, løp og kjøp den som heter Uten et ord...den mest spennende boka jeg noengang har lest!!!

    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  2. Den boka er kjempefin. Har lest den.
    Klem :O)

    SvarSlett
  3. Hvem har skrevet den boka, Frøydis? :-)

    SvarSlett
  4. Så jo at du hadde skrevet det nå... :-P

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails