Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

lørdag 20. mars 2010

Lørdag og sol...

Våknet til et aldeles nydelig vær!! :-)) Og ikke kuldegrader en gang på morgenen! Det må vel kalles VÅR !! Jeg elsker våren!!! Det har jeg alltid gjort!! Da pleide jeg å gå rundt å lete etter vårtegn... Som feks. hestehov som vokste gjennom asfalten, og små bekker som sildret og rant. Når jeg fikk lov til å ta fram sykkelen, da var jeg komplett lykkelig... :-))) Tror jeg må finne tilbake til den følelsen... :-))
Fikk nok litt motivasjon fra bildene i går selv, for nå har jeg tatt et lite jafs på 600 gram... :-)) Selvfølgelig er det en del vann, men jeg har ofte litt vann fra morgenen og det hadde jeg nok i går også... Jeg bare ELSKER når jeg ser et nytt tall på vekta!! :-)) Det motiverer meg til å ikke være så "slækk" i helgene også! :-)) Nå må jeg bare få litt mer fart på treninga mi også... Fikk en dvd sammen med IFORM bladet, så jeg skal teste den over helga!
Buksa fra forrige bildet, er forresten den jeg fikk kjøpt til 79 kr! Det var den vel verdt?? Er eg. ganske flink til å kjøpe meg sånne "kupp"... ;-) Jeg bruker lite penger på klær egentlig, men det hender jeg slår til på sånne: "dette har jeg ikke råd til å la være kupp" !! Den hadde kosta 400 kr i utgangspunktet...

I går kveld ble jeg sittende å lese på nett om protein intoleranse, som er et mye større emne, enn jeg noengang kunne ha innbilt meg... Der settes det i sammenheng med veldig mange typer sykdommer. Feks. autisme og adhd... (På den typen jeg tror jeg har, altså melkeprotein, kjente jeg meg veldig mye igjen...) Og det settes i sammenheng med manisk depresjon, ME, og gud vet hva... Og ikke minst psoriasis...
I dag fant jeg ut at rismelk faktisk egner seg i kaffe!! :-)) Soyamelk skiller seg, så det ser ikke ut... Derfor har jeg brukt pulver, som det seff. er litt melkeprotein i... Det kan jeg unngå nå... ;-)))
Begynner å bli utålmodig etter å komme meg til lege, og presentere dette for han! :-)

Ønsker dere en flott helg !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails