Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

onsdag 17. mars 2010

Litt alternativt...

Har vært lite skriving om den alternative delen av meg i det siste... Det er vel faktisk den største delen av meg, så det må jeg jo ha med... ;-) Har blitt litt mer interessert i aura i det siste... Før har det intressert meg svært lite! Men nå har jeg blitt mer oppmerksom på at det kan være med å skjerpe de andre evnene mine! Jeg ser ikke aura, men jeg ser det første energilaget... Det hvite... Det er ikke sånn at jeg ser det på alle, det kommer bare om jeg fokuserer på at det skal det... Nå har jeg kjøpt meg en brukt bok, og har tenkt å "fordype" meg litt i det.
Har øvd mye på lesning av bilder osv. i det siste, og det er forbløffende å se hvor mye man kan få ut av det...! ;-) Min hovedinteresse er fortsatt åndene, og deres tilstedeværelse i alt vi gjør... Får tilstadighet bevis på det, senest i en borddans jeg var med på... Det var et tungt bord, og når vi prøvde selv, gikk det bare hakkete... Når åndene var med, gikk bordet så fort og "rent" rundt, at vi hadde problemer med å henge med... :-)) Og mine frostrier, kunne bekrefte at vi var flere tilstede, enn de som var synlig rundt bordet... som den skeptikeren jeg er, måtte jeg jo se på henda til de andre! ;-) Og til min glede så jeg tydelig at med bare fingerspissene nedi, var det komplett umulig at noen av de skulle klare å dytte... He-he... Veldig morsomt, og veldig svimlende... :-PPP
Var også på en husrens hos en "gammel" venninne... Og der var det mye å ta fatt i... Det triste var at hun for noen år siden hadde betalt 2500 kr for en husrens, og det viste seg at ingenting var fjernet! Penger rett i dass... Var spent på om jeg ville klare å få med alt, men på tilbakemeldinger virker det som om jeg klarte det! Feilen han andre gjorde, tror jeg... At han kun rensa huset, og ikke oppfattet at det var noen som satt på folkene der også...  Da kan du rense huset så mye du vil, og det hjelper ikke en dam shit! Denne rensen understreket for meg, hvor viktig det er med kommunikasjon! Finne ut hva de egentlig gjør der... Det i seg selv, var nesten nok til å få henne til å trekke seg fra sin selvpålagte oppgave... Og min venninne har nå fått det bra, og ånden kunne gå videre... Vinn-vinn situasjon! ;-)) Sånt er utrolig givende!! Det er derfor jeg ikke kan annet enn å elske det... :-)))

Ha en spennende dag, med eller uten ånder... Helst med, tenker jeg... ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails