Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

lørdag 6. mars 2010

Nye oppdagelser...

Dette er faktisk utrolig spennende... I dag drakk jeg et lite glass med Laktose fri melk, og ender med nesten samme reaksjon som på vanlig melk!!! Ergo, så betyr det at det IKKE er laktosen jeg reagerer på! Og det stemmer jo bra med prøvene jeg tok for en del år siden... Begynte å lese på kartongen, og det eneste som jeg kommer på der, er sukkerarter... Men det står ikke noe om hvilke... Tyder på at dette kan bli en lang prosess å finne ut av! Hva kan jeg ha i meg, og hva er fullstendig "drepen" liksom...

Fikk også brev fra Reumatisme sykehuset, og de hadde funnet fram til at jeg tilfredsstilte kravene for utredning! Skulle jaggu bare mangle... Og garanti på innen mai... Alt tar tid! Men det var jo hakket bedre enn lungepoliklinikken som hadde juni... :-P

I dag er det like knallvær som det har vært nesten hele uka !! :-)) Er så deilig at det går mot vår! :-)))) Man blir litt lysere til sinns, når sola skinner! :-)    

5 kommentarer:

  1. Heisan. (igjen)
    Her er det faktisk også blitt knallvær:) Sola skinner og minusgradene er snart på null.
    Så bra de syntes du tilfredsstildte kravene da. Skulle så bare blokk mankere. Helsevesenet i dag...Huff.
    Er i så godt humør når sola skinner jeg også.
    Forsatt en fil lørdag videre:)
    Klem,Ellen.

    SvarSlett
  2. Huff. Mente selfølgelig fin. Ikke fil hehe:)

    SvarSlett
  3. Ja, jeg synes det! Herlig med sol!!! :-)) Ha en nydelig lørdag! :-) Klem

    SvarSlett
  4. For et puslespill å finne ut av hva som er galt .. tror jeg ville blitt helt satt ut. Synes det er flott at du står på - prøver forskjellige metoder. Håper du snart får svar på hva de helsemessige problemene dine skyldes.

    Så på en nettavis her at AP vurderer å gjøre kutt i barnetrygd og ta vekk skatteklasse 2 .. jippi .. gjett om det er spikeren i kista ifht mitt "forhold" til AP.

    Sender deg en stor klem!

    SvarSlett
  5. Det må jeg... Har tenkt å leve minst dobbelt så lenge, og GJERNE uten de plagene jeg har hatt de siste 22 årene... ;-)

    Huff, AP er et kapittel for seg... :-(((

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails