Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

onsdag 10. mars 2010

Hei og hå...

Har vært litt travelt de siste dagene, og formen har skranta veldig... Men her kommer da et lite innlegg... Mye prøving og feiling i forhold til eventuell matallergi... Synes jeg reagerer på veldig mye av det jeg har i meg, så nå begynner jeg å bli litt usikker igjen! :-/ Enten er det ingenting i det, eller så reagerer jeg på det meste jeg har i meg... Derfor må jeg nok oppsøke en homopat, og finne ut av dette... Det blir for mye styr å teste det ut selv... I går spiste jeg 2 egg og noen cashew nøtter, og har fått utslett i ansiktet... Tilfeldig? Mulig! Det klør iallfall som fanken... Melkeprotein er jeg rimelig sikker på, iallfall ren melk... Mye smerter er borte, men energinivået er labert... Skal ikke undervurdere Sarotex heller, som gjør at jeg får sove dypere... Men er dette matallergi sliter jeg!! For det ser ut til at det er svært lite jeg egentlig tåler... Derfor er det nesten så jeg håper det bare er tull og tilfeldigheter!

Ferdig med novellen er jeg også, og har sendt den til et blad... Spennende å se om den går gjennom nåløyet, har litt vondt i magen... Alltid litt ekkelt å få det man har gjort vurdert... :-/ Hadde virkelig trengt penga... ;-) 

Fikk også en ny søt award for et par dager siden, men når jeg skulle legge den inn, begynte bloggen å krangle... Så jeg må prøve på nytt! Tusen takk, Renate! Setter stor pris på den! :-)

Ha en nydelig dag! Her skinner solen! :-)

2 kommentarer:

  1. Det høres slitsomt ut for deg, med all prøvinga av mat og slikt. Det eneste jeg er allergisk mot er rå eggehvite og paranøtter. Det tok rimelig lang tid å finne ut bare det lille der.
    Så spennende med novellen da.... Du må si fra når den / de kommer ut i blader.
    Klem :O)

    SvarSlett
  2. Ja, det er litt frustrerende! For her i huset er det lite å gå på, siden det er et par "vænnulæpar" her, som ikke liker hva som helst... Er det bare rå eggehvitte du reagerer på? Går stekt egg bra feks? Jeg lurer på om mye av greia for meg er protein??
    Ja, om denne kommer på trykk, skal jeg nok si fra! ;-) Men det er et stykke dit, vil jeg tro! :-) Ha en flott dag! Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails