Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

tirsdag 16. mars 2010

Rolig dag...

I dag tror jeg bare jeg skal ta det rolig, og slappe av litt... Mulig jeg tar en tur ut i sola etterhvert? Akkurat nå fryser jeg, og synes det er skikkelig huskaldt! Fherna den oljefylte radiatoren for noen dager siden, men nå føles det som om det var for tidlig... :-/ Må vel gjøre litt husarbeid etterhvert, utrolig hvor fort det forfaller... ;-)
Ønsker dere en flott dag! :-))

4 kommentarer:

  1. Vi har godt av noen rolige dager! Jeg våknet så tidlig, og da kl var 09 var jeg ferdig å vaske badet! Nå står klærvask på programmet, og fått unna litt. Brøddeigen heves, og jeg skal straks ut å måkke litt snø. Naboen har latt vente på seg, men så hadde han feiring i går og da kommer det nok senere. Skal ikke ut med bilen så det er ikke farlig, men trappa må jeg ta..

    Kos deg med den avslappende dagen, og ut på tur aldri sur..

    SvarSlett
  2. Ja, jeg har godt av å hente meg inn litt i dag kjenner jeg... Og sliter litt med kvalme. Håper bare det ikke er omgangssjauen som går jeg får... :-( Har det snødd hos dere? Her skinner sola, som om den ikke skulle ha gjort annet! :-)) Ha en nydelig dag! :-))

    SvarSlett
  3. Heisan og riktig god morgen.
    Deilig og slappe av inn i mellem også. Kunne husarbeider bare gjordt seg selv....Hadde vært noe. Man hadde vel blitt for late da tror jeg:)
    Drømme er lov. Når det er huskaldt blir det så utrivelig. Her når det er varmt ute,er det kaldt inne.
    Ha en flott dag videre:)
    Klem,Ellen.

    SvarSlett
  4. God morgen! :-)) Ja, en skulle hatt en robot til sånt... :-P Men neida, en må nok gjøre det selv... :-) Ha en flott dag du også! :-) Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails