Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

fredag 5. mars 2010

Litt pjatt...

400 gram ned på 14 dager, er ikke mye å rope hurra for... :-( Det var jo noen få centimeter også, men egentlig altfor dårlig... Forklaringen er jo ganske enkel... Har ikke hatt overskudd til å trimme... Håper å få gjort noe med det! Nå er det jo knallsol, så normalt sett ville jeg ha hoppa i taket, og gått tur... Men nå vet jeg jo at sola kan være skadelig for meg! Hvor kjedt er det egentlig? :-((( Surt! For jeg liker sola, og koser meg i den, selv om jeg aldri har vært noen ihuga solslikker...
Vi vasker hus i dag, og svetten siler... Kjenner svært få, som klarer å svette mer i hodet, enn meg selv... Det må isåfall være faren min... ? Jeg svetter sjelden under armene, men fra hodet renner det daglig... Lurer på om det kan ha med den manglende galleblæra å gjøre? Vet ikke hvorfor, men har liksom alltid satt det litt i sammenheng... Mulig det er villspor...
Tablettene, dvs. lykkepillene jeg fikk av legen, for å brukes til å få sove bedre og dypere, ser ut til å ha begynt å virke... Da jeg begynte å ta de flere timer før leggetid, slipper jeg litt følelsen av å være bakfull... Og i natt sov jeg som en stein, og våknet ikke før 09.30... Ble nesten litt sjokkert! Tablettene kan også dempe litt symptomer, så dette er spennende...
Fikk lønn for ukebladhistorien min, og skjønner ikke hvorfor de skulle ha skattekort? De hadde jo ikke trukket noenting! Pengene kommer godt med nå iallfall! :-) Gruer meg til Mars måneden, for her har de klart å legge mye dritt til samme måned... Årsavgift på 2 biler, eiendomsskatt, og jaggu kommer den dyreste strømregninga da også! Hurra for MOLBONORGE!! :-((( Er så irritert på den rød/grønne regjeringa, at jeg kunne SPY! :-((  For å si det på den måten, så er det faen meg ikke min skyld at de fortsatt sitter!! Rart, men når landet her gikk på skinner, og økonomien blomstret som aldri før, da klarte folka i landet her å få satt inn igjen den regjeringa som før har måttet trekke seg, fordi de holdt på å rævkjøre landet!!! Kan jeg forsiktig få hinte om hvem som styrte økonomien da kristelig folkeparti satt? Nemmelig Høyres, Per Kristian Foss... Bedre kunne det neppe gjøres! Lave renter, og full oppblomstring i landets økonomi... Detta kunne han...!! Nå tror dere sikkert at jeg stemmer høyre? Men det gjør jeg altså IKKE... ;-) Er vannvittig irritert, når idiota sier at strømmen går opp pga LITE NEDBØR ! HALLO, det er da faen meg ikke annet enn nedbør i dette landet!!! Men når det er det, da eksporteres mengder av strøm til utlandet, og vi får svi!! Og er du syk, ja, da skal du faen meg få lide enda mer... For sykdom i seg selv, er ikke nok, neida!! Da skal du rævkjøres økonomisk, og få enda flere bekymringer, enn selve sykdommen eller plagene dine... HUUUUURRRAAA!! Der kom det politiske innlegget jeg nevnte... :-/ Og det er MASSE mer som irriterer, men det får jeg ta ved en senere anledning! :-P
Ha en riktig god fredag! :-)  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails