Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

mandag 15. mars 2010

Mandag og fjas... :-)

Tankene kverner i høygir... Mer enn normalen... ;-) Funderer på mye rart!!! :-) Har eg. ikke en dam shit å skrive om... Men minner dere om konkurransen: Ti kjappe! :-)

Ha en flott dag! :-)

5 kommentarer:

  1. Hehe, ærligt i hvertfall.
    Har heller ikke noe særlig på tapeten i dag, finner ikke roen...
    Kos deg med dagen alikevell.
    Klemmer fra Helen

    SvarSlett
  2. Takk i lige måde, Helen! Klem :-))

    SvarSlett
  3. Har nå i allefall møtt spenning nok i de siste dagene.. Nå slapper jeg av og venter på at kaffen skal bli trekt..
    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Godt at en og annen mandag også kan bare få lov til å være det, mandag. Kanskje du når dagen er over, også merker du har fått med deg et og annet viktig også. Som f.eks enda mer overskudd og et og annet å skrive om og da så...

    Ha en fin dag og uke med overskudd av ting å skrive om og ellers aktiviteter av alle slag.

    SvarSlett
  5. Har faktisk hatt en kjempefin dag! :-) Og jammen lærte jeg litt og! ;-) Ha en flott uke! :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails