Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

mandag 22. mars 2010

Ny uke...

Da er startskuddet gått for ny uke... Tar det litt piano i dag, fordi resten av uka blir travel... :-) Da er det legetime, fotpleie, og hyttetur til helga... Trenger å komme oss vekk litt, kjenner jeg nå... Vekk fra data, og hverdagens kjas og mas... Der er det jo ikke en gang en tv, pga. det nye bakkenettet... Plutselig kom jeg på Norske talenter... VRÆÆÆÆL... ;-))
I går fikk vi pakket oss inn, og trosset vær og vind... Les SNØ... Hadde kraftig følelsen av at vi krabbet og kjempet oss fram i snøen... :-/  Noe vi nesten gjorde og... ;-) Men tur ble det, og resultatet var kun 200 gram opp i helga, tiltross for et kick med muffinsbaking i går ettermiddag... :-/ Man MÅ kunne kose seg litt og... ;-)

Ha en fin dag! :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails