Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

tirsdag 23. februar 2010

7. ende gang!

Fikk sms fra en gutt i Alta nå, han hadde begynt å lese boken min for 7.ende gang!!! ?????? Den var så god, sa han... Jøsses! Hvor mange forfattere klarer det? Å få noen så hekta at de gidder å lese boka 7 ganger??? Jeg har aldri lest en bok mer enn en gang, og ved uhell, har jeg sett en film 2 ganger... Det eneste jeg frivillig kan se flere ganger, er Purpurfargen og Prison Break... :-PP

Så salgstall eller ikke, jeg må da ha fått til noe?? ;-)))  

10 kommentarer:

  1. Så flott!! Grattis!! :-))

    Du blogger så mye at jeg ikke rekker å kommentere mellom hver gang, hehe..men jeg tar en titt på alt du skriver iløpet av dagen!! ;-))

    Her skinner sola og snøen smelter!!! Yeayyyyy

    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  2. Hvor flott.. Du blogger så mye at jeg heller klarer ikke å følge med.. Får titte litt i kveld når OL går for fullt...
    Leser boka en gang og ferdig med det, men en film kan jeg se flere ganger..

    SvarSlett
  3. Tusen takk! :-)
    Det går litt kjapt iblandt ja! ;-)

    SvarSlett
  4. Jeg er nok også av den typen at jeg kan lese en bok flere ganger .. men kanskje helst da jeg var yngre. Nå har jeg nesten ikke tid til å lese alt jeg skulle ha lest ... :o) Men jeg kan godt forstå at boka di fenger det yngre publikum - den er utrolig lettlest og spennende.

    Ha en flott tirsdagskveld!!

    SvarSlett
  5. Ja, du må iallfall ha tida til det! ;-)) Han er jo i 20 åra, så han er jo ikke "så ung" heller...

    SvarSlett
  6. Hei hei og takk for koselig kommentar hos meg :)
    Nydelig gave ja:)

    Så gøy med en sånn tilbakemelding på boka da, og jeg er helt enig med han da :)
    Den er utrolig god den boka di :)

    Ha en nydelig kveld:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  7. Jeg tenkte jeg skulle gå på å lese den en gang til. Man får ofte med seg noen nye ting andre gangen og hverfall jeg som aldri leser .

    SvarSlett
  8. De sier det, at de får med seg nye ting, hver gang de leser... Det ligger en del "skjulte" ledetråder, som er lettere å få med seg, de andre gangene de leser... ;-)

    Takk, takk, Tina ! :-)

    SvarSlett
  9. Det er nok noen som synes jeg skriver for mye, for i dag får jeg ikke lagt til innlegg... :-((

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails