Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

torsdag 11. februar 2010

Torsdagspjatt...

I dag kom jeg inn i en bukse til!! ;-))) Den var trang da jeg kjøpte den og, men den ble ikke mye brukt for å si det sånn... Den er ekstremt kort i livet... En av mine mange feilkjøp, for å si det sånn... Denne bestilte jeg i Ellos, men det kunne like gjerne ha vært i butikk... Jeg HATER nemmelig å prøve klær i butikk... Derav MANGE feilkjøp... :-/ Flere som har det sånn ?

Fikk igjen mail i fra Vi menn, så om noen lurer, JA, de leser faktisk mailene sine... ;-) De fikk ikke åpna den, så jeg måtte endre det til PDF fil... Og da gikk det greit, skulle få svar i løpet av neste uke... Virker seriøse og bra dem... ! :-)

Ellers er det skremmende hvor lite jeg tåler for tiden... :-( Har ikke gjort stort i dag, men vært mye på farten, og i efta var jeg helt pumpa... Tror jeg må ha ME eller noe jeg.... :-/

Ellers må jeg si at Magnesiumen har virka perfekt, ingen muskelkramper, ingen senestrekk, ingen skjelvinger osv... :-))) Strålende!

I morra er det vekt og måledag, men lurer på om jeg skal snike meg unna vekta i morgen... For det første har jeg fått månedlig besøk, som betyr 1-2 kg opp, og i dag har jeg skeiet ut med fisksuppe, som jeg binder mye vann av... Dette er drepen på vekta... :-(  Så lurer på om jeg skal leve på gleden av bukseprøvinga i en uke til... Feig som jeg er.... ;-)

Ha en flott kveld... Nå blir det snart Detox bad og Jo Nesbøs Marekors... Så får vi se om denne 4 gangen gjør at jeg kommer meg igjennom den... ;-)

4 kommentarer:

  1. Jeg orker sjelden å prøve klær i butikken, men vi bor på et så lite sted,at alle kjenner alle, i hvert fall så kjenner de få klesbutikkene til meg, og jeg får låne med klær hjem til prøving. Men, noen bomkjøp blir det jo allikevel. Det som ikke passer fra Ellos kan du jo bare sende tilbake! Det har jeg gjort mange ganger.
    Ha en super fredag.
    Klem :O)

    SvarSlett
  2. He-he... Godt å høre at det ikke bare er meg... Men jeg har maaaange bomkjøp... Men trøsta er at de har vært billige da... Og når jeg går ned nok, kan de kanskje brukes også! :-) Siste var en kjempefin kjole, til 79.50... Og den burde gå snart! :-)
    Ønsker deg også en fin fredag! :-) Klem

    SvarSlett
  3. jeg er heller ikke stor fan av å prøve klær i butikken:/ så det er mye av forklaringen til min bomkjøp:P blitt litt flinkere i det siste, spesielt om det er et dyrere plagg som penklær ect men...hater det forsatt!!:)

    SvarSlett
  4. Ja, er det dyre klær, må man nesten gjøre det!:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails