Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

onsdag 3. februar 2010

Meningsmåling...

Målingen viste et stort flertall som hadde sett og tror på ånder... Nå er det jo mulig den gjenspeiler litt hvilke folk jeg ofte omgir meg med og... Men av 10 stk, var det kun en som aldri hadde sett eller vært borti noe... Det er jo litt pussig og ? ;-)

4 kommentarer:

  1. Heisan. Tusen takk for kommentar:) Det var veldig hyggelig. Det er pussig dette du skriver. Ånder og slikt er så fasinerende. Har selv faktisk tro på det. Mye mystisk&fasinerende med det.
    Ha en fin kveld videre:)
    Klem,Ellen.
    PS: Viklen id må jeg velge for at linken kommer opp?.

    SvarSlett
  2. Hei! Bare hyggelig! Det er så moro å være innom bloggene til folk, er temmelig ny i blogg verden... Etterhvert har åndeverden blitt veldig "vanlig" for meg, men det er likevel utrolig fasinerende. Men lite som kan overraske meg heretter... ;-) Du tenker på der det står kobling? Det er hvis noen kobler dette innlegget inn til siden sin... Meningsmålingen tok jeg vekk. Men den var som følger... 10 stk hadde stemt, 6 hadde sett ånder mange ganger, 2 stk noen ganger, 1 stk var usikker, og 1 på aldri...
    Ha en flott dag! :-)

    SvarSlett
  3. Jeg ser ikke ofte ånder, men oftere og oftere. Det er ikke sånn at jeg ser dem som jeg ser mennesker til vanlig, men jeg opplever tilstedeværelse. Da jeg ble syk for noen år siden ble evnene mye tydeligere.

    Da vi gikk mye på visninger for 3 år siden, var det påfallende hvor ulik energi jeg opplevde i forskjellige hus. Noen steder skjønte jeg at vi bare ikke kunne bo!

    Jeg lærer noe hver dag, og det er en spennende del av livet mitt.

    SvarSlett
  4. He-he...Ja, det er jo litt morsomt med disse annonsene, hvor det står INGEN GJENBOERE... ;-) Og på andre ser du tydelig energier på... :-) Det er heldigvis slutt på at jeg ser de materialisert, det holder med det jeg får inn av kommunikasjon osv... Noen er jo flinke til å "sende" bilder av seg likevel... En dag kan det vel hende det kommer tilbake, men da håper jeg at jeg er
    klar for det! :-)
    Det er utrolig lærerikt! Åndene lærer oss noe stadig vekk... Feks. så synes de at vi tar ting altfor seriøst, og glemmer å nyte livet! De har utrolig masse humor, og å ha med dem å gjøre, er veldig berikende! :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails