Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

mandag 8. februar 2010

Bok anmeldelse...

Om noen skulle tro at jeg bare setter pris på rosende ord, er det helt feil... Sånne tilbakemeldinger som denne, er de jeg lærer mest av! :-) Og jeg er enig med henne også, og var klar over det, men da var det forsent å endre noe. Det fikk jeg ikke lov til...

Sliter litt med å bestemme meg for hva jeg egentlig synes. Det er på ingen måte en dårlig bok, jeg leste den tross alt ut på en kveld. Så boken holdt min interesse gjennom hele historien. Språket likte jeg veldig godt, og det økte leseopplevelsen.

Samtidig ble jeg litt skuffet over slutten. Gjennom hele boken var det en stemning og spenning som bygget opp mot et klimaks - dessverre opplevde jeg at ting skjedde alt for fort mot slutten. Jeg tror historien hadde tålt noen sider ekstra.
Men alt i alt en spennende leseropplevelse, også for sånne som meg som egentlig ikke liker krim:) Jeg gleder meg til neste bok!

1 kommentar:

  1. Det som slo meg .. var at dette ville blitt en kjempespennende film .. :o) Du har jo selv vært inne på tanken :o)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails