Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

onsdag 10. februar 2010

Krim/spøkelses novelle...

I dag har jeg skrevet en novelle, som jeg har lyst til å sende til Vi menn feks. Kommer til å sjekke litt rundt først! Og så har jeg fått råd om å opprette firma, pga. bokføring med hensyn til bokskrivingen. Men lurer på om det er verdt det egentlig? Noen som har peiling?

Ikke så mye spennende å skrive om i dag, akkurat! Bare lyst til å ønske dere en fin kveld! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails