Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

mandag 15. februar 2010

Kjærlighet og annet krøll... ;-P

Dagen i dag startet litt dritt, ingenting ble helt som planlagt... Skulle ut å teste lungene mine på skitur, men bilen var strømtom... Like greit hadde vel ligget på Mjøsisen og gispa etter luft som en hval på land... ;-) Men fikk da ladet den såpass at jeg fikk gjort de andre ærendene mine... Har kjøpt Udo`s choice og Slim max, her skal bikinifasongen komme snart! :-PP He-he...
Ellers vant jeg en konkurranse selv i dag, på Lykkelitens blogg! Moro! :-)

Og min svigerinne forlovet seg på Valentins dagen! :-) Andre forlovelsen dette året! Først min bror, og så gubbens søster... <3

Ellers fikk jeg skrevet litt på både bok og historie i dag. Og treninga ble svanens oppstandelse på golvet til Mikkal Jakobsen i dag! ;-)) He-he...
Prøv igjen i mårå.... :-PP

1 kommentar:

  1. Er jo ikke bestandig det vil seg helt .. men da gjelder det å finne alternativer - og det har jo du .. med din grasiøse svanedans :o)

    Gratulerer med forlovelser i slekta :o) Artig det ..

    Ha ei god natt - klemmer!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails