Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

lørdag 6. februar 2010

Lørdagspjatt !

I dag har jeg lurt på om jeg skal male litt igjen... Har en idè til et rødt bilde... ;-) Når jeg maler, hender det jeg bestemmer meg for farge, og tar det derfra... ;-) De beste bildene blir til på det viset... Når jeg har en direkte plan over hva jeg skal male, blir ikke de bra...

Hadde planer for en gåtur i helga, men etter å ha vært kjempetett etter den lille turen i går ettermiddag, har jeg muligens ombestemt meg... :-(  Det er ikke spesiellt kult akkurat...

Ellers gleder jeg meg over at for hver dag som går, er vi nærmere våren og varmere vær...:-)

Ha en flott lørdag! :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails