Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

lørdag 6. februar 2010

Mine beste slanketips...

Tenkte jeg kunne si litt om hva som fungerer, da det etter tilbakemeldinger virker som om en del sliter med det samme...

Lavkarbo-
Spis grovbrød, jo grovere, jo bedre! Eller feks Ryvita.
Kutt ut poteter, her går det i Basmati ris og fullkornspaghetti. Mye hvitt kjøtt, som kylling, svin, kalkun og av og til rødt kjøtt som biff . De som liker fisk, vil ha mer å velge i. La risen, og spaghettien være det det er minst av på talikken. Fyll på med salat og grønnsaker.

Et måltid kan gjerne byttes ut med Noka eller lignende. Men vær obs på totalt kalori innhold i løpet av dagen.

Som mellommåltid er det greit feks, med youghurt 0,1 %, Skyr el.lignende. Og eple/ frukt. Vær litt bevisst på at fruktsukker også er sukker. Tenk også på at du skal ha mest mulig proteiner.

Kutt ut sukker i det daglige. Og vær forsiktig med kunstige søtningsstoffer! Unngå mest mulig lightbrus.

Få i deg olje. Olivenolje, fiskeolje(omega 3) eller CLA.

Spis ett eggmåltid om dagen. Gjerne til kvelds. Forsiktig med brød og smør.

Drikk nok! Mest vann , kaffe og te...

Ikke spis deg stappmett, kun passe mett...

Ha en fri dag i uka, hvor du spiser det du har lyst på! Trivselsdag, eller karbodag om du vil! ;-) Sett deg MÅL!  500 gram til 1 kg i uka er realistisk. Og regn med stillstandsuker...

TO KNALLTIPS! :-)

Epleedikk kapsler fungerer bra på meg. Øker forbrenning.

På kvelden tar jeg gjerne et par teskjeer BENEFIBER i et glass vann. Fungerer veldig bra på å forbrenne om natta. Nå har jeg også begynt å ta det på morgenen. Hjelper til å få orden på tarmene.

Ellers: Tren litt ! Det er ikke så mye som skal til. Dans til musikk, bruk armvekter, har du ikke, så fyll et par halvliters flasker med vann. Ta sit ups for mage og rygg... 20-30 min hjemmetrening, får de fleste til. Gå turer!

Følger du dette, GARANTERER jeg at du raskt ser framgang!

Da du starter, vei deg, og mål deg! Ofte er det cm som går ned mest! Mål hals, bryst, liv og rumpe. Overam, lår og legg... For min del har jeg også med øvre del av mage, pølse og nedre mage... ;-/

Lykke til! :-)

4 kommentarer:

  1. Takk for kjempegode tips.. Får forsøke det slik at jeg kan nå ned mine 10 røykesluttkilo...

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig om det kan være til nytte! :-)
    Ja, etter nesten 19 kg nedgang, kan jeg vel garantere for utfallet! ;-)

    SvarSlett
  3. Kjempe tips det der :)
    Skal kjøpe epleeddikk og benfiber til mandag jeg ;)

    Ha en nydelig kveld:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  4. Det funker veldig bra på meg iallfall! :-) Det heter Benefiber. Koster litt over 200 kr, men varer lenge...

    Fin kveld ønskes tilbake! Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails