Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

fredag 19. februar 2010

Endelig!!!!

Endelig litt uttelling igjen... Fra forrige fredags nedtur, til en gedigen opptur i dag... :-))) Denne uka er 2,1 kg borte, og jeg ser tall på vekta, som det er ÅR siden jeg så sist!! Men det beste av alt, er 24 cm ned, bare på en uke... Tyder på at Slim max fungerer likevel ?? ;-))
Likevel er det ikke mer enn 4,9 kg ned på 5 uker, noe som i seg selv ikke er så supert, men når man teller cm, er det en del... Faktisk hele 59 cm, fordelt på kroppen! :-))) Men det er jo merkbart på kroppen da, ned snart 2 størrelser (dvs 4, om man tenker at klærne går i 2 str på str... )!! HERLIG!!! :-))

Ha en flott helg!! :-))

10 kommentarer:

  1. Joohoo - så flott! Keep on girl.
    Ha ei nydelige helg.
    Klemmer til deg

    SvarSlett
  2. God helg til deg også, Helen! :-)) Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med hyggelig fremskritt for deg. Tenker ofte på den ulike fordelingen jeg, noen får for mye og noen for lite. Jeg har alltid hørt at jeg har vært for tynn, kona har hatt de motsatte oppgavene å stri med. Men husk, det er det innvendige som teller. Det mener nå jeg da.

    Ha ei fin helg og lykke til videre. :)

    SvarSlett
  4. Så flott!! Gratulerer!! Er så gøy når vekta går den veien vi vil :-)) Hvorfor er det ikke like lett å gå ned som opp? aldri skjønt det der, hehe.

    Men nå er jeg i mål, og har vært der en stund :-)) 18kg og gudene vet hvor mange cm...men 6 str i klær!! Det er MYE det, hehe

    ha en fantastisk helg!
    klem, Frøydis

    SvarSlett
  5. Så bra!! Flink jente, det!! Ønsker deg en strålende helg! Mange klemmer fra Liv Hege

    SvarSlett
  6. Så flott, gratulerer!
    Lykke til videre, og god helg :)

    SvarSlett
  7. Tusen takk! :-)) Det er utrolig moro å finne igjen klær i skapet, som ikke er brukt på en stund! :-)) Og riktig god helg til dere alle sammen! :-))

    SvarSlett
  8. Kjempebra Heidi :o) Jeg er i alle fall imponert :o)

    Vet du .. til tross for at jeg mangler totalt pågangsmot og utholdenhet - fikk jeg nesten lyst til å gjøre et lite forsøk i retning reduksjon av vekt/cm jeg også .. Du inspirerer :o) Eller kan det være at jeg har shoppet en litt for trang bukse .. hihi ..

    Ha en superflott helg - klemmer!

    SvarSlett
  9. Takk for det! :-)) Trange bukser er en kjempefin motivasjonsfaktor! Det har vært det for meg! :-)) Ha en kjempefin helg du også! Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails