Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

torsdag 18. februar 2010

Energi mangel...

Er så utrolig energi løs... :-( Å trene har ikke hjulpet en "dam shit"...  Virker bare som om jeg forbruker det lille jeg har... Har nå prøvd div. tilskudd, men ingenting ser ut til å hjelpe... Klarer ikke helt å fri meg fra tanken at svine influensa vaksinen, har en del av skylda...?? Nå mente de jo at den var skyld i både aborter og dødfødsler også... :-(( Angrer for at jeg lot meg overtale til å ta den driten, jeg fikk jo uansett full pakke... :-(  Nå etter så mange måneder, burde jo formen være på vei opp, men det er den jo ikke... :-( Nei, nok syting! Men jeg begynner bare å bli så dritlei! :-((

I dag får jeg vel prøve å gjøre litt husarbeid... Hørtes ikke det gøy ut?? ;-P Dette går i gleden! :-PP Nei, nå ser jeg fram til våren, og sol, sol, sol.... :-))

Ha en flott dag! :-))

14 kommentarer:

  1. God Bedring Heidi .
    Vi håper at solen skinner og energien stiger snart:)

    SvarSlett
  2. Takk for det! :-) Joda, solen skinner, og jeg har masse å gjøre inne... :-( Irriterende! Kan ikke akkurat utsette det heller... :-/

    SvarSlett
  3. Solen skinner her også .. men det er sååå kaldt .. og derfor godt å være inne :o)

    Koser meg egentlig med det også jeg da .. skjønt jeg kunne godt å tenkt meg en energi-dusj .. :o) Men den kommer vel med våren tenker jeg .. :o) Katten er skikkelig kosesyk etter å ha vært inne på ukesvis .. tråkker rundt her og "snakker" og maler - gnir seg rundt føttene mine og vil ha ALL oppmerksomhet .. :o) Gleder meg til alt begynner å fungere normalt igjen.

    God bedring og en stor klem :o)

    SvarSlett
  4. Heisann... :-))

    Etter så lang tid burde formen ditt vært bedre!! Du har ikke blitt sjekka for kyssesyken da?

    Og en ting til, du som også er interressert i det "overnaturlige" (er naturlig for meg)..kan du noe om aura? Min aura er helt hvit, og er rundt hele hodet og ned til overarmene..har du peiling på hva det betyr? Prøver å finne på nettet, men det finner jeg ikke...

    Klem, Frøydis, som ønsker deg god bedring!!

    SvarSlett
  5. Takk for det! :-) Ja, det skulle så absolutt snart ha vært borte... Men jeg kjenner på hele kroppen min, at det er noe riv ruskende feil... Nå sitter jeg fullstendig tom for energi, etter å ha tatt en liten helgevask... :-( Flatt batteri...

    Er du sikker på at det er auraen som er hvit? Vi har alle et innerst felt som er hvitt, det er vel det de kaller energi feltet. Så kommer auraen, og er det den som er hvit, lurer jeg på HVEM du er?? ;-))For hvit aura, står for den høyeste åndelighet. Og den finnes vel kanskje mest på engler?? ;-) Er ikke så god på dette med aura, men skal se om jeg finner noe til deg... :-)

    Ha en fin dag, dere også! :-))

    SvarSlett
  6. uffda...
    ta deg en turt til legen og sjekk lodprosent, jernmangel.. andre vitaminer som mangler..??
    vel , ville sjekket dette før eg trodde det var vaksinen..
    har selv lite energi, men det er fiordi eg har addison sykdom, en diagnose der eg ikke produserer stresshormoner..
    frisk ellers, bare lav på energi...
    klemklem

    SvarSlett
  7. Hei Magny! Joda har tatt masse blodprøver for en stund siden. Hadde det vært noe feil, hadde jeg vel fått brev. Har brukt Floradix, i tilfelle det skulle være noe sånt... Hvordan finner man ut om man har addison sykdom? Jeg føler meg skikkelig utbrent, men aner ikke hva som gjør det? Klem tilbake :-)

    SvarSlett
  8. Esj så trist Heidi, håper formen din snart er oppadstigende! Du fortjener det nå.

    Stolt jeg? hehe - som ein hane kan du vite. Renate og gjengen var drittflinke, bare så dumt at jeg ikke tok med video apparatet!

    Ha en fin kveld tutta, klemmer til deg.

    SvarSlett
  9. Takk! :-) Ja, jeg synes det nå! Ikke minst fordi jeg jobber så iherdig med det... *sukk*
    Kjenner følelsen:-) Filma min unge lovende, som sang Eye of the tiger i fjor... :-)

    Klem

    SvarSlett
  10. Skulle ønske jeg kunne ha kommet med noen gode råd jeg, det kan jeg ikke. Har selv de samme problemene i mellom, men forsøker å fokusere på alt det positive - det er jo egentlig i flertall, som regel. Det fungerer stort sett bra for meg.

    Håper på en snarlig bedring for deg og at normale tilstander kommer snarest. God bedring, god helg og god helse fra Trondheim.

    SvarSlett
  11. Vi går mot lysere tider og det kan jo hende formen blir bedre når vi kommer til våren og sommeren. Sånt sitter ofte i hodet på oss i den kalde mørke vintertida...

    SvarSlett
  12. Takk for det! :-)
    Var inne å leste litt på addison, og det som slo meg, var at det kunne dukke opp etter langvarig bruk av kortison. Noe jeg brukte høye doser over forholdsvis lang tid... Kanskje det finnes en sammenheng? Nyresymptomer har jeg hatt i mange år, etter en bilulykke i -88. Så det var mye som kunne stemme, med en mer akutt type isåfall, selv om jeg har vært energiløs i mange år, er det mange ganger forverret nå...

    SvarSlett
  13. Hei Heidi :)
    Jeg har lurt litt på om det er noen "dårlige energier" ute og går, for jeg sliter også med mangel på energi om dagen. Har snakket med flere også som sliter med det samme. Jeg har følt meg ganske utladet siden nyttår egentlig. Men når du nevner det, så har også jeg tatt svineinfluensavaksinen.

    Riktig god helg til deg, og håper du snart føler deg bedre :)

    SvarSlett
  14. Ja, skal se det er den som er opphavet til hele shiten... :-( Jeg var sterkt i tvil på om jeg skulle ta den, men legen rådet meg til å gjøre det. Angra eg. ikke da, men har begynt å lure nå i det senere... Men så slapp som jeg er nå, har jeg ikke vært før... Orker jo knapt å gå over golvet... :-( Men det er vel likar i morra... Håper jeg! God helg til deg også! :-) Og takk for det, og i lige måde! :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails