Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen...

Det finnes kun èn sannhet, og det er din egen... -Lena Ranahag

Om meg

Bildet mitt
Ringsaker, Hedmark, Norway
Mor,kone,forfatterspire,alternativt tenkende,medium,kanaliserer, husrens og hobbymaler. Er i mitt ess, om jeg kan uttrykke meg kreativt på noe vis...

tirsdag 23. februar 2010

Bøye skjeer...

Jeg lærte å bøye skjeer i går... ;-) Utrolig!! Trodde ikke det var mulig uten rå makt... Men den var som smør, etter bearbeiding... Først var det jo helt umulig... Men etter å konsentrere energi på skjea, kunne man bøye den med bare pekefingeren... Er man litt kjapp, kan den vris rundt flere ganger... PRØV!!! ;-) Sønnen min fikk dilla, så nå har jeg vel snart ikke igjen skjeer... *Leeeer* Han bøyde de som bare det, når jeg fikk lært han det... Han begynner å skinne mer og mer igjennom, som den han nok eg. er... Har fått mange beskjeder opp igjennom på at han har meget sterke evner...
Testa han som medium for et par dager siden, ved å fokusere på et bilde av et hus... Det han fikk opp hørtes ut til å være helt på jordet... MEN han hadde fått masse opplysninger på mannen som en gang bygde huset! :-)) Til og med når huset ble bygget! Han er tydeligvis sønn av sin mor... ;-PP He-he...

Litt sliten i dag, så i dag skipper jeg nok treninga... Godt med en liten pause nå, tror jeg... Tar på med en kilometers brystsvømming! ;-)

Ha en nydelig snøværs dag ! ;-) Her laver det ned, som om det skulle hatt betaling for det... :-(

4 kommentarer:

  1. Hei Heidi! Bøye skjeer? Går det an da? Husker jo han som var på tv for noen år siden, Uri Geller, eller noe slik..;) Spennende blogg, er litt interessert i det du skriver om her, alternativt. Trur ikke jeg har noen slike evner sjøl, synd! Kommer innom igjen! Ha en fin dag, hilsen Tove.

    SvarSlett
  2. Det trodde ikke jeg at det gjorde heller! Men jeg har "noen" skjeer som bevis her! ;-)) He-he... Det gjelder å fokusere energien din på det, og føle strukturen på skjea... Når du føler at den er klar, så bøyer den som smør, med lite styrke... ;-)
    Sikker på at du ville hatt mange aha opplevelser, bare du hadde fått mulighet til å teste dem! :-) Ha en fin, fin dag du også! :-))

    SvarSlett
  3. Hva klarer ikke du å få til Heidi .. :o)

    Spennende at sønnen din også er av samme slaget .. :o)

    Ha en kjempefin dag - klemmer!

    SvarSlett
  4. He-he... Får litt kommentarer på det om dagen! ;-) Vilje er vel et godt svar??? ;-)

    Ha en fin ettermiddag og kveld! Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails